GLOSSYBOX NOVEMBER 2015

Månadens Glossybox har temat "Christmas Countdown" och man vill med denna box uppmuntra oss Glossies att "njuta av nuet, stanna upp i tiden och verkligen fira den glammiga högtid som väntar." Låter inte helt fel tycker jag, och efter några månader med ganska så mycket besvikelser i Glossyboxen så känner jag mig äntligen nöjd med denna månadens produkter. Tycker att alla produkter jag fick var spännande och kan inte bärga mig tills jag får pröva dem! Produkterna som jag fick med i min box denna månad var: 
 
Maybeauty | The Incredible face gel
"Skonsam ansiktsgel som exfolierar huden. Fruktenxymer går in i huden och luckrar upp döda hudceller, fett och smuts. Massera varsamt och skölj med ljummet vatten. Resultatet blir en renare, lenare och fräschare hy!"
 
Originalprodukt: 249 SEK/6-pack à 10 ml
 
Être Belle Cosmetics | Golden skin Caviar Eye Roll-On
"Utslätande och uppiggande ögon-roll-on. Den svalkande gelen ger maximalt med fukt och dämpar svullnader. Gold Caviar Complex och den aktiva ingrediensen pullulan gör området kring ögonen fasare med mer lyster."
 
Originalprodukt: 395 SEK/15 ml
 
Make Up Store | Eye Pencil
"Sätt ögonen i fokus med kajalpennan från Make Up Store. Den krämiga konsistensen är enkel att arbeta med och ögonen får en mjuk men effektfull inramining. Fixera pennan med ögonskugga för en extra hållbar look."
 
Originalprodukt: 140 SEK/st.
 
Naobay | Calming Face Toner
"Ansiktsvatten från ekolyxmärket Naobay som lugnar och vårdar huden med extrakt från kamomill och sallatsspikblad. Använd efter rengöring och före fuktkräm. Vi gillar att alla ingredienser är ekocertifierade!"
 
Originalprodukt: 145 SEK/200 ml
 
Carmex | Original Lip Balm
"Carmex klassiska läppbalsam med mentol och kamfer är underbart välgörande för läpparna. Det ger en behagligt kylande och pirrande känsla som mjukgör torra och spruckna läppar, samtidigt som det ger ett långvarigt skydd."
 
Originalprodukt: 29 SEK/7,5 g
 
Har du Glossybox och är du nöjd med månadens box?











Kom ihåg mig?
A 25 year old swedish/brazilian beauty addict. I eat, sleep & breathe beauty and make up. My other obsessions include clothes, shoes, music and life. Follow me for inspiration, fashion, beauty and tips & tricks.

Follow me on instagram @beautybyvannii