SEPHORA HAUL & LOYALTY CARDS

Fick ett mail för cirka 2 veckor sedan om att Sephora skulle införa sitt efterlängtade och otroligt populära lojalitetsprogram. Eftersom jag redan prenumerarade på deras nyhetsbrev behövde jag inte in till butiken och slåss med de tjejer som inte prenumerar på Sephoras nyhetsbrev för att få ett så kallat "White Card". Dessutom var det dubbla poäng på alla köp fram till den 13 november. Så jag passade på att ta mig till Sephora efter jobbet och köpa lite saker som jag behövde. Det blev en primer från Lancôme, ett puder från Make Up Forever, ett läppstift från Too Faced och två nagellack från Essie och OPI. Lyckades även med bedriften med att få ett "Black Card" som är den högsta nivån eftersom att jag fick så många poäng för mitt köp. Ska bli spännande att se vad för godsaker som väntar framöver!
 
Har du också blivit medlem i Sephoras lojalitetsprogram?
 
//I recieved an e-mail about two weeks ago that Sephora was going to introduce their highly demanded loyalty programme. Since I was already subscribing to their newletter I didn't have to go to the store to and wait in line to get my card. So I went after work a few days later instead and bought some things that I needed. I bought a primer from Lancôme, a translucent powder from Make Up Forever, a liquid lipstick from Too Faced and two nailpolishes from Essie and OPI. I managed to actually get a Black card immediatly because I recieved so many points from my buy. I'm excited to see what goodies I await when I actually recieve my black card.
 
Are you also a member of the Sephora loyaltyprogramme?











Kom ihåg mig?
A 25 year old swedish/brazilian beauty addict. I eat, sleep & breathe beauty and make up. My other obsessions include clothes, shoes, music and life. Follow me for inspiration, fashion, beauty and tips & tricks.

Follow me on instagram @beautybyvannii