WAITING FOR ARRIVAL

Har faktiskt klickat hem dessa skönheter från USA i veckan. Kan knappt bärga mig tills de dimper ner i brevlådan (eller snarare att de kommer till närmaste uthämtningsställe). Köpte paletten på morphebrushes.com och fransarna köpte jag på houseoflashes.com. Jag köpte ett tre pack av Iconic fransarna och bara en av starlet. Jag använder faktiskt inte fransar så ofta och man kan ju använda de flera gånger. Hoppas att de sitter lika snyggt på mig som de verkar göra på alla andra.
 
Jag kommer ju få betala tull på dessa varor när jag hämtar ut dem så det blir lite dyrare än vad man först tror i slutändan. Frakten är ju ganska dyr den också, de har en billigare variant, men då kan man inte spåra paketet. Men jag lever gärna i ovisshet och får en trevlig överraskning än betalar 200 kr i frakt. De var väldigt snabba på att skicka iväg paketen också. Dagen efter jag lade beställningen hos Morphe så fick jag mail om att paletten var på väg, och hos House of Lashes var det samma dag som jag lade beställningen som jag fick mail om att den gått iväg. Kul! Nu ska de bara komma fram också, håll tummarna för mig.
 
//I've actually bought these goodies and I'm just waiting for them to arrive! I bought the palette at morphebrushes.com och the false lashes at the houseoflashes website. I bought a three pack of the iconic lashes and only one of the starlet lashes. I don't really wear lashes that much and besides, you can use them more than once if you clean them and use them right. I just hope they will look as good on me as they do on everybody else.

I'm gonna have to pay customs on these when they arrive, so it's not as cheap as you first might think. Plus the charge for shipping is insane, I chose the cheap alternative without tracking options, cause I'd rather live dangerously and not know when my package arrives than pay 200 SEK in shipping costs. On the plus side they were really fast to ship the products. Morphe shipped the palette the day after I placed my order and House of Lashes shipped it off the same day I ordered. Great! Now they just have to arrive, cross your fingers for me! 











Kom ihåg mig?
A 25 year old swedish/brazilian beauty addict. I eat, sleep & breathe beauty and make up. My other obsessions include clothes, shoes, music and life. Follow me for inspiration, fashion, beauty and tips & tricks.

Follow me on instagram @beautybyvannii