SEPTEMBER FAVORITES

THE BALM - BAHAMA MAMA BRONZER // NARS BLUSH - TORRID // ANASTASIA BEVERLY HILLS - SHADOW COUTURE WORLD TRAVELER PALETTE  // MAC LIPSTICK - BRAVE // MAC LIP LINER - DERVISH // CLARINS SKIN ILLUSION NATURAL RADIANCE FOUNDATION - HONEY (1110) // GIORGIO ARMANI PERFUME - SÍ // BEAUTYBLENDER - BLOTTERAZZI
 
Den här månaden har jag varit så otroligt trött och stressad att jag mest använt bara det allra mest nödvändiga varje morgon. Det har varit fokus på basen och jag har inte lagt så mycket fokus på ögon eller läppar. Har varken haft ork eller tid till det på morgonen. Jag älskar Clarins foundations och tycker att de ser naturliga och fina ut på hyn. Men tyvärr har både mina foundations från dem nu tagit slut och jag måste verkligen köpa ny foundation för nu har jag bara sådana som är alldeles för mörka. Vet inte om jag ska fortsätta köra på dem eftersom jag älskar dem eller om jag ska pröva på något nytt? The Balms Bahama Mama bronzer har verkligen blivit ett måste sedan jag köpte den, fattar inte varför jag väntade så länge. Den ser naturlig och inte orange ut + att den är jättebra att använda för contouring! Min älskade blush från NARS får hänga med som alltid, funderar på att köpa MACs Desert Rose för att få in lite nya färger i rutinen.
 
Eftersom jag har varit ute efter den naturliga looken denna månad har jag mest använt mig av min favoritkombo just nu, nämligen MACs läppstift i färgen Brave med MACs läppenna Dervish under, så snyggt! Sen har jag köpt en ny parfym denna månad som jag blivit helt såld på, och det är Giorgio Armanis doft . Den luktar sofistikerat och sexigt på samma gång, precis så som jag vill att min parfym ska lukta! Sen har jag även varit förtjust i Beautyblenders Blotterazzi, den är som en platt beautyblender som man använder torr för att ta bort olja från hyn och bli av med den glansiga looken. Jättebra produkt, som visserligen inte håller särskilt länge, men det är ju inte blotterazzins fel. Den tilför ju ingen produkt på hyn, den bara tar bort överflödig olja. Vilket egentligen är bra, för då slipper man få den kakiga looken efter en lång dag med makeup såsom man kan få med matta puder. Sen sist men inte minst får jag inte glömma Anastasia Beverly Hills Shadow Couture World Traveler Palette. Använde den när jag skulle ut med några tjejkompisar och vart helt såld, speciellt på färgen "Morocco". 
 
Finns det någon produkt som du älskat extra mycket denna månad?











Kom ihåg mig?
A 25 year old swedish/brazilian beauty addict. I eat, sleep & breathe beauty and make up. My other obsessions include clothes, shoes, music and life. Follow me for inspiration, fashion, beauty and tips & tricks.

Follow me on instagram @beautybyvannii