AUGUST FAVORITES

 
LUSH - I LOVE JUICY (SCHAMPO) // ESTÉE LAUDER - DOUBLE WEAR STAY-IN-PLACE FOUNDATION (4N1 SHELL BEIGE) // NARS - BLUSH (TORRID) // THE BALM - MARY-LOU MANIZER // YVES SAINT LAURENT - ROUGE VOLUPTÉ ( NR 3 "ULTIMATE BEIGE) // BENEFIT - THEY'RE REAL MASCARA // MORROCANOIL - MORROCAN TREATMENT // CLARISONIC - MIA2
 
ESTÈE LAUDER - DOUBLE WEAR STAY-IN-PLACE FOUNDATION
Min favoritfoundation i sommar. Den sitter jättefint på huden och täcker rödhet och blämmor bra. Den är bra för oss med fet hy, men jag blir tyvärr ändå glansig på näsan. Känns som att jag börjar ge upp lite när det gäller att hitta någon produkt som ska stå emot min oljiga hy. 
 
NARS BLUSH -TORRID
Min favoritfärg tillsammans med Tarte's 12 Hour Amazonian Clay i färgen Charisma. Älskar den och har använt den nästan varje dag i sommar.
 
THE BALM MARY-LOU MANIZER
Finns det ens någon bättre highlighter än denna? Behöver jag ens fråga?
 
YVES SAINT LAURENT - ROUGE VOLUPTÉ NR 3 "ULTIMATE BEIGE"
Mitt nya favoritläppstift! Så himla snygg färg och den är så otroligt krämig i konsistensen och är helt perfekt för oss med torra läppar.
 
BENEFIT THEY'RE REAL MASCARA
Min favoritmascara! Den är visserligen dyrare än de "vanliga" mascarorna från MaxFactor och L'Oreal. Men jag tycker att det är det helt klart värd. 240 kr på Sephora och den sitter som berget och är verkligen kolsvart. Man får jättefina, långa separerade fransar med volym. BÄST!
 
MORROCANOIL
Luktar gott och mitt hår blir jättefint, mjukt och glansigt! Precis det jag vill att min hårolja ska göra för mitt hår.
 
CLARISONIC - MIA2
Den lilla borsten som helt förändrat min hy! Ska inte säga att jag aldrig får finnar längre, för det får jag. Men min hy är jämnare och mina porer är mycket mindre. Eftersom den verkligen hjälper till att ta bort smuts så minskar ju finnarna avsevärt! Min hy har aldrig sett så här bra ut och mitt smink sitter mycket snyggare på huden eftersom denna gör huden len och slät! Älskar den verkligen. Kan inte vara utan den så den var värd varenda krona. 
 
LUSH - I LOVE JUICY
Mitt nya favoritschampo! Jag som har jättefett hår och som måste schamponerina in håret 3 ggr varje gång jag tvättar det för att det verkligen ska bli rent. Slipper det med detta schampo plus att håret blir inte lika tovigt när jag är klar. Mitt hår håller sig dessutom renare längre än vad det gjorde innan. Förut var mitt hår fett redan på kvällen om jag hade tvättat det på morgonen. Nu kan jag gå en dag extra utan att behöva tvätta håret! LOVE! Ska nog ta en sväng förbi Lush någon dag och köpa ett av deras balsam också.











Kom ihåg mig?
A 25 year old swedish/brazilian beauty addict. I eat, sleep & breathe beauty and make up. My other obsessions include clothes, shoes, music and life. Follow me for inspiration, fashion, beauty and tips & tricks.

Follow me on instagram @beautybyvannii