ESSIE - MERINO COOL

De här är ett av de nagellack som jag köpte inne på Sephora förra veckan. Har gått och kikat på detta nagellack ett tag nu men varit tveksam till om jag ska köpa det eller inte eftersom jag inte varit säker på om färgen skulle passa mig eller inte. Det finns färger som jag tycker är så himla snyggt när andra har det på sig men som jag hatar på mig själv. Svart är till exempel en sådan färg.
 
//This was one of the nailpolishes that I bought when I was at Sephora last week. I've been looking into buying this color for a while now but I've been hesitant because I was unsure if the color would suit me or not. There are some colors that I find are absolutely gorgeous on other people but that I hate when I wear it myself. Black is one of those colors. 
Jag ångrar inte att jag köpte den för titta vad snyggt det blev. Den är lite grå/lila. Känns som en väldigt passande höstfärg.
 
Vad tycker du om färgen?
 
//I don't regret for one second that I bought it, look how beautiful it is! It's a greyish purple color. It feels like a perfect fall shade to me.
 
What do you think of the shade?











Kom ihåg mig?
A 25 year old swedish/brazilian beauty addict. I eat, sleep & breathe beauty and make up. My other obsessions include clothes, shoes, music and life. Follow me for inspiration, fashion, beauty and tips & tricks.

Follow me on instagram @beautybyvannii